Hångel på Onsdag?

Ja så var det fredag igen då, veckorna rusar förbi och jag hinner knappt med. Är inte direkt så att jag anstränger mig för att hålla samma tempo, jag är lite low just nu. Nästan instängd i mig själv, och jag trivs där - det är tyst och skönt. Öppnar inte munnen om jag inte känner att det är nödvändigt, och det är det ju nästan aldrig. Kan inte riktigt hitta dendär energin jag vet att jag har, känner mig inte så värst inspirerad till att göra mina dagar glada och bubbliga. Om jag bara kunde (utan att få dåligt samvete eller bli stressad över att vara ensam) så skulle jag sitta i sängen, läsa en bok och lyssna på Magnus Tingsek. Jag bor på biblioteket idag. Vill inte vara hemma, eller hemma och hemma, vet inte vad jag ska kalla det. Jag har ju inte direkt någonting att kalla hemma.  

Vem vill du hångla med på Onsdag? Alla hjärtans dag är faktiskt underskattat, och alla pratar om vilken dum och dålig dag det är, att det inte behövs för att man ska kunna visa vilken dag som helst på året att man gillar dom man nu gillar. Men håll med om att alla blir lite extra rosa 14:e februari. Och det är fint. Sedan kan man välja själv om man vill fira dagen eller ej, eller hur man tänker fira. Jag är glad bara ni är glada.

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag är glad om du är glad. Valentine fika? =) Vi borde hälsa på i Husås och överraska med en rosa hjärttårta som vi bakat själva? Vad säger du?

2007-02-09 @ 16:42:39
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Önskar att min syster också kunde säga så :)

2007-02-09 @ 20:14:12
URL: http://burran.blogg.se
Postat av: Towa

Vill ha? Varför? kanske pstav du vill ha =P eller bebis? =P

2007-02-10 @ 13:13:58
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Åsa

bebis bebis bebis bebis bebis bebis bebís!!!!!! wiiiii

2007-02-10 @ 19:46:36
Postat av: Armankaia

Keep up the good work.

2009-03-25 @ 13:23:42
URL: http://armankaia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0