Krånglig utgång

Utgång med Emma blev ju världens företag när varken jag, Emma eller Towa har en lägenhet i stan. Det har inte hänt på åtta år! Träffade Emma och körde en sväng på konsum för att köpa paj och keso, blev pasta istället. Glassade runt i Emmas bil för 160 000 men hade inte råd att tanka. Ha! Knatade in hos Towa och Roger och ställde till med storkok och till allas förfäran hade inte Roger några kryddor. Fnissade lite i soffan, läste Vecko Revyn 4 gånger gjorde ett försök på korsordet, diskuterade återigen det faktum att vi inte hade någonstans att sminka på oss party fejsen. Panik utbröt (som vanligt) och på tre röda satt systrarna i bilen på väg till Lillänge, måste på bolaget skriker Emma som inte skulle dricka och Towa hinner inte ens packa. Väl i bilen undrar Towa varför hon följde med!? Ingen viste.


Det är alltid såhär med er. Det är underbart.  


Tillslut hamnade jag och Emma i Gunnars soffa där vi kollade melodifestivalen. Men va mycket skit det var, inget av det där vill jag lära mig utantill och sjunga i extas på G III. Vi åkte buss från Frösön, var så länge sen jag åkte buss. Jag är nog lite bortskämd? Sneglade avundsjukt upp på våra lägenheter och återkom till temat att vi nyligen hade perfekta lägenheter mitt i smeten. Där i fönstret satt det nu tre nya nyfikna figurer som glodde på kön, haha vad pinsamt skrattade vi även fast det var vi som satt som klistrade i soffan och stirrade på kön alla lördagar.


70535-156

Kommentarer
Postat av: emmi

haha.. Söta ni är :) Tack för tipset om spraydate. Imorgon ska jag på dejt :P Kram!

2007-02-18 @ 14:38:01
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Towa

hahahahahaha jag skrattar så jag döööör =)

2007-02-18 @ 20:18:31
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja tänk vad allt kan ändras på ett litet tag, men snart har ju du lägenhet i stan. Ses i morron vännen. Älskar dig. Kram

2007-02-18 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0