Lär dig någonting nytt!

70535-154


Det är faktiskt lite skönt att vara ensam, även om jag kan gruva mig länge för att vara det. Men nu sitter jag här i din nyköpta soffa och kan lyssna på vilken musik jag vill. Men i längden är det inte det minsta roande, avslappnande, lugnande. Blir lite stressad av att inte kunna fråga någon någonting. Vad tycker du om nyhetstjejens hår? Pillar med min mobil hela tiden och väntar på sms, blir tokig när jag inte får svar på en gång. Har borstat tänderna två gånger på en halvtimma – tror jag är den som är mest skyldig till att tandkrämen snart är slut. Har öppnat kylen tre gånger sen jag kom hem, varje gång konstaterar jag att keson faktiskt är slut och jag tuggar på hårdbröd istället.





Idag har jag försökt pracka på Towa en söt klänning, spana in tjallamalla och bli inspirerad Towa!
Jag vill ha allt....tack



 



Ägnade lite tid på att leta roliga och konstiga kurser här i stan ifall att någon (JAG) är sugen på att lära sig någonting nytt. Medborgarskolan - vad sägs om Att välja glädje eller Matglada singlar för er singlar som tröttnat på nudlar och varma koppen. Vegetarisk matlagning , Scrapbooking , Gör egna smycken. På Studiefrämjandet  finns liknande kurser.
Lär dig spanska på Folkuniversitetet. Lär dig hoppa fallskärm.

Tipsa gärna om fler spännande och konstiga utbildningar och kurser!
Vad skulle du helst av allt vilja lära dig?



Kommentarer
Postat av: mamma

Passa på att ta det bara lugnt nu när du ä ensam, vi ska väl snart börja värma upp för en ny flytt, eller...? Själv sitter jag vid datorn, Anders har lagt sig för att kolla på tv. Jag ska nog också lägga mig snart. Godnatt min skatt, älskar dig!

2007-02-16 @ 22:56:36
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0