Ont....

70535-146 

Idag värker det mer än igår, i mina händer. På Tisdag ska jag på intervju på Eniro, jag önskar jag kunde hitta ett jobb jag inte längtar bort ifrån. Fast jag kanske bara får leva med att jag är en sådan som längtar efter någonting annat helat tiden. Har grävt fram penslarna och färgen ur förrådet och släpat det hit, nu gäller det bara att hitta lite inspiration. Hur gör man det, försöker hitta någon slags lust eller kanske olust inför någonting - som gör så att man känner något som man sedan vill gestalta…tjaa, låter väl inte så svårt.


Pillerbilden passade in idag, jag behöver naproxen för lederna och colazid för magen. Naproxen är slut och colazid är jag dålig på att komma ihåg....!


Kommentarer
Postat av: Towa

Ta medicinen syster. Och ja sjuksyrra (min sjuka syster) passar väl bra? Sjuksyster, där har du ett yrke

2007-02-08 @ 12:00:57
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: mamma

Men stackars dig som har ont, du kanske måste få mer naproxen för dina leder. Kan vi fika på lördag, saknar dig det känns som att vi bara springer om varandra. Älskar dig! Kram

2007-02-08 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0