Tidiga mornar


70535-147
        

Tur att det är någon som får upp mig på mornarna, då har jag ju värsta chansen att göra något bra av dagen. På jakt efter lägenhet så om det är någon som har eller vet något om en lägenhet som ska hyras ut så är jag garanterat intresserad.  

Förstår inte varför jag aldrig tar mig tid att åka hem till Husås, framför allt när jag så väl vet att det är här man hämtar nya krafter. Solen skiner och jag tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att fota lite snö så jag slängde Tula på axeln – Här ska fotas lekande busig katt i snön. Men nix, kritvita Tula med sina svarta fläckar försvann fort som attan när jag satte ner henne på den kalla backen. Kanske lite misslyckat men fick i alla fall till ett par bra bilder.  

Snart drar Towa, vem ska jag då umgås med. Måste eventuellt dra igång en fadder gala för mig själv, adoptera en vilsen och förvirrad Sara. Finns i ett antal färger och storlekar så att hon passar in i ditt liv.  

 Roligt?

Behöver tips på sevärda filmer!
Och för guds skull, se inte dessa ;P  Dark Memories , Dolt Hot 

 

 


Kommentarer
Postat av: Towa

Gud vad fin han är lillkillen

2007-02-12 @ 11:53:44
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh vad minnen det den första bilden väcker! Tänk så många gånger man har gått, sprungit, cyklat förbi den ladan! Jag snor den bilden av dig Sara! älskade husås!

2007-02-12 @ 14:08:55
URL: http://www.litenlii.blogg.se
Postat av: Emma T

Jasså du letar lägenhet, kolla på östersunds hemsida så har du ju alla bostadsförmedlingar där...det är ju bara att ställa sig i kö!!!

2007-02-12 @ 14:41:29
Postat av: emmi

Var fina ni är! spraydate alltså, hm... kostar det? Kram

2007-02-12 @ 21:19:25
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0