.

God morgon! Vaknade i bra tid idag, lite stolt över mig själv men får nog ge Emma hela äran som lyckades väcka mig med ett sms och bad om batterier – till mp3:n antar jag? Höll nästan på att glömma bort det då jag såklart hamnade framför datorn det första jag gjorde när jag vaknade. Det är tragiskt egentligen vilken stor plats jag låter datorn ta i mitt liv, jag behöver verkligen någonting annat att sysselsätta mig med. Men datorn har alltid varit mitt sätt att träffa nya och roliga människor.


Ämnet nätdejting kom upp i söndagskväll och jag skrattar ännu när jag tänker på dom lite smått knäppa dejterna jag varit på, som samen på Frösön dit jag gick för att spela spel och kolla film. Det slutade med att hans hår börja brinna tack vare alla värmeljusen på badkarskanten, han skulle så förföriskt han bara kunde lägga sig i badkaret och samtidigt försöka få med sig mig (som absolut inte ville) Eller historien om killen som bara vägrade lämna min lägenhet! Haha, ja han satt där från 02 på natten till 24 på kvällen. Den gången jag glömde bort att fråga om åldern och det visade sig när jag träffade honom i badhusparken att han var 42, oj.


Jag saknar det, när jag var spontan och rolig. När jag gjorde saker utan att tänka, för mig har det aldrig handlat om någonting sexuellt jag hade bara ett enormt sug efter att träffa folk. Fast såhär i efterhand måste jag ju vara ärlig mot mig själv det kanske handlade mer om att få synas. Men vad är fel med det? Uppmärksamhet vill väl alla ha, alla kanske inte söker den på det sättet men jag tror bara det har gjort mig gott. Har märkt att min syn på saker inte stämmer överens med andras och det är lite smått frustrerande. Men jäkligt roligt samtidigt =)


Slutade 17 igår, hade en hel kväll att göra vad jag ville. Men jag är så outhärdligt rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är hyperstressad och får nästan panik när jag sitter still. Vankar fram och tillbaka och äter allt som kommer i min väg bara för att ha någonting att göra. Känns som att mitt liv är för segt, eller så är jag för speedad just nu. Så det är nog en bra ide att boka upp mig på heldagars pass på jobbet och ta till vara på det att jag måste ha någonting att göra hela tiden.


Ska låna en bok på biblioteket idag, Den kloka kärleken. Var någon som tyckte att jag skulle läsa den.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det kanske är en bra ide det där att läsa en bok Sara. Har ni fått internet nu? Lycka till på jobbet ikväll sötis! Älskar dig! puss

2007-01-17 @ 17:36:58
Postat av: Towa

jag skrattar så jag dör, hans hår brinner? STACKARN! du är bäst, börja umgås mer med mig vettja!

2007-01-17 @ 19:54:22
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Towa

Du rockar, hur va G3 kvällen tyckte du? kram

2007-01-19 @ 16:37:29
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Towa

blogga mera!

2007-01-20 @ 15:03:25
Postat av: Towa

blogga mera!

2007-01-20 @ 15:03:26
Postat av: Towa

läste du denhär då? : http://towa.blogg.se/190107095355_strunt.html

2007-01-20 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0