K * K D A G

Efter superbra dagar kommer såklart dagar som inte är så super. Som idag, idag klarar jag inte av att få ett snäsigt nej i telefonen har inte heller några bra argument att komma med när dom säger att dom redan har en morgontidning, känner mig inte upplagd för att artigt tacka för mig och önska fortsatt trevlig dag. Finns ingen iver att få sälja inte ens tävlings Sara var på bra humör. Där satt jag med gråten i halsen och sjönk längre och längre ner på stolen. Så gick det  ju inte att sitta så tog min lilla kludd bok och pennan och gick hem igen.


Träffade Magdalena idag, hur kul som helst att prata gamla minnen. Lift äventyret till Stockholm med mössan på sne och mascara över halva kinden, då jag halvt sovandes gående på en stor motorväg på väg till Norrtälje såg 20 rådjur – jag vet inte om dom egentligen fanns.

Hon såg så glad ut, kul att se!


Vad gör vi i helgen då? Jag har som ingen plan som vanligt men om jag köper en almanacka kanske jag kan börja planera. Det pratas ju om filmkvällar och te drickande, middag och träffar hit och dit men inget tycks tydligen bli av. Kanske jag och Emma ska bjuda på middag? Vem kommer då??

  

Kommentarer
Postat av: marini

jasså ingen bra dag....ja du kanske få ta och göra en borglunda tur...där händer det alltid något..
kram

2007-01-26 @ 08:21:47
Postat av: Vegardastri

Brilliant site. Cheers.

2008-09-09 @ 11:52:30
URL: http://vegardastri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0