Shit vilken härlig dag!

Oj idag är jag en sådan Sara som alla verkligen borde få lära känna, har lätt den trevligaste rösten på jobbet, lätt det charmigaste leendet och sålde rätt bra! Inte undra på det när jag är jag idag. Jag bara önskar jag kunde få ha fler av dessa dagar, då livet bara känns skönt att leva då det inte finns några bekymmer typ möglig mat i kylskåpet.


Trots att jag målade mina naglar med genomskinligt nagellack ser dom rosa ut, undrar om det beror på ljuset eller kanske färgen på naglarna under lacket.


Emma är inte hemma, konstigt tyckte jag men hittade lilla lappen på köksbordet. Gud vad det är roligt med lappar, jag tror jag är en lappmänniska. En sån som gillar att skriva lappar och lägga här och var, kanske ska sätta igång någon lite samvetskedja där jag börjar skicka lappar till folk som känner att dom måste skicka tillbaka. Mohaha.


Åsa tapetsera du med vitt så kommer jag med klotterhanden ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du är härligast när du är du, den där underbara människan som är alldeles underbar. Älskar dig, Kram

2007-01-23 @ 19:38:26
Postat av: Towa

Söt Sara ja du är bäst, ses imorn!

2007-01-23 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0