Twist again!

Come on everybody! Clap your hands! All you looking good! I'm gonna sing my song It won't take long! We're gonna do the twist and it goes like this: Come on let's twist again, like we did last summer! Yeaaah, let's twist again, like we did last year!

Haha, ja jag säger då det. Tack Emma för en skitkul kväll på Olearys i Lördags, euhm jag skulle tacka Towa med om hon bara minns att jag var där ;P . På Torsdag blir det G III, jag gör ett nytt försök och skippar allt vin.

Bra dag idag, en sådan dag utan negativa överaskningar och spännande nyheter. En lugn dag med Towa på potatisbaren och framför Tv.n kanske blir det bio ikväll?

Jag har jäkligt tur som har er och undrar varför jag sitter och känner mig ensam när det finns så många bra människor runt omkring mig. Tack.

Kommentarer
Postat av: Towa

Tack själv om du bara hade kommit ihåg Torsdagen ;) haha nädå, tack!

2007-01-08 @ 14:54:46
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0