Kategorier

Nu har jag börjat ordna upp lite i bloggen, har lagt några inlägg i kategorierna BloggDesign och Mina målningar/teckningar. Resten ligger än så länge i Allmänt men när jag har tid över kan jag kanske hitta på en annan kategori som passar ett gäng inlägg.

Veckan har gått otroligt långsamt det är bara Onsdag idag, igår kände jag lite smått panik över att jag faktiskt vet vad jag göra ett år framöver. Det är så jäkla nytt för mig att på allvar ha ett jobb som inte bara är över sommarmånaderna. Annars har det varit studier och jag trivs otroligt bra med att plugga, det känns friare. Pengarna är ju det som skilljer och såklart är det härligare när man har mer slantar att röra sig med.

Istället för att oroa mig över att det känns för planerat, för vuxet så ska jag toka till min fritid. Jag vet att det inte är jobbet som gör att mitt liv just nu känns för stelt - det är vad jag gör efter jobbet. Men vart hittar jag energin till att göra annat än tokdö i soffan när jag kommer hem 17:00 på eftermiddagarna. Energikick tack.

Snart är det Yran och jag jobbar 19:00 - 02:00 i RFSL tältet i badhusparken både Fredag och Lördag. Sedan är det flytt på Söndagen. En trött helg känner jag redan nu, men det är bara att bita ihop. Tältet kommer bli roligt och lägenheten är så fin så det är verkligen någonting jag ser fram emot.

Haha synd att jag inte har en hund, kolla in denna hundleksak.

Kommentarer
Postat av: Monomo

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-01-18 @ 09:09:18
URL: http://monomo.blog.ca
Postat av: Tobiaskaroline

Great site keep up the good work

2008-10-13 @ 13:28:15
URL: http://xenista.com/tobiaskaroline
Postat av: Tobiaskaroline

Great site keep up the good work

2008-10-13 @ 13:28:47
URL: http://xenista.com/tobiaskaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0