Krogstråket nästa

Wihoo. Nu äntligen är det snart helg och ikväll är det stråket som gäller, förfest hos Towa - dom ska tydligen käka fisk. Inte riktigt min grej så måste eventuellt planera nått själv. Trist som fan att laga mat när det bara är jag som ska äta den, jag har blivit så otroligt dålig på att laga mat. Vegetarian och allt som jag är så tycker jag att huvudet borde vara fullt av smarriga gröna recept. Men inspirationen är som bortblåst.....

Till skillnad från syster Towa tänker jag bete mig på stråket, haha. Nu ska jag hem och fixa en del bloggar. Roligt - gör gärna fler! så behöver din blogg ett personligare utseénde så hjälper jag gärna till.

Kommentarer
Postat av: Towa

Till skillnad från min syster Sara som säger att hon ska bete sig och inte gör det så beter sig Towa..

2007-07-21 @ 15:31:16
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Tonylily

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 11:58:40
URL: http://tonylily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0