Skrattkramp

Som vanligt på Fredag mornar har jag kramp i kinderna efter förmycket skratt, träningsvärk i benen och segt huvud. G3 sätter sina spår - och det är så välkommet. Kvällen var crazy som vanligt med en hel del kända G3 face. Magda på karaoke - helt otroligt supergalet bra. Att du inte sjunger oftare fattar inte jag, eller att du inte sjunger så alla hör. Hade jag den rösten skulle jag inte göra annat.

Har just bokat min allra allra första resa utanför Sverige. Frankfurt - Stockhom - Frankfurt. Gick så enkelt så jag undrar vad jag gjorde fel. För lätt - men tydligen rätt. Nu är det Fredag och jag ska njuta utav helgen som aldrig förr. Ska somna sent och sova länge länge, fruktsallad till frukost och lyx till middag. Har så gjort mig förtjänt av en skön helg, en helg med skratt och tok. Och på lördag är det 40-års fest hos kusin.

Har härliga röda bilder på mig i gummistövlar med paraply - läggs upp så fort jag kommer åt internet.


Kommentarer
Postat av: Magda

Tack söta du!! mFan d va kul på G3 igår...cirkus som vanligt ;) Synd att man vart så bakis bara:(
kram kram!!

2007-07-13 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0