Grönt är skönt

Yes! jag är ledig på Fredag jag som var så säker på att jag skulle jobba. Så nu följer jag gärna med hem till Husås på Torsdagnatt så vi kan spöa skåningarna i brännboll på Fredag, eller hur det nu var. Fick ett par supersöta gröna skor av Emma och Towa och en klänning med fjärilar på av Mamma, från Spanien.
Men kan jag spela brännboll i dom skorna....

Äntligen har vi sett klart filmerna, den sista var en seg sak Den som viskar det var inte värt två kvällar för att till slut få ett superdåligt slut, slutet på en film gör ju allt.

Ja grattis Lollo - snålast i stan, till 1000 kronors vinsten på RIX.


Kommentarer
Postat av: Sara

Goddag! Jag fick tips från Åsa (litenlii) att det är du som pimpat halva stans bloggar och jag tänkte höra vad du vill ha i gengäld för en sådan gärning? Jag har inte så mycket pengar, men kanske någon tjänst nån gång? :-) //Sara

2007-06-20 @ 09:58:38
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vad roligt. Ska fundera ut lite saker så mailar jag dig sedan. Det är ingen brådska för min del. Har en del att stå i inför midsommar, har självmant tagit på mig någon slags lekledar-roll. Vilket jag säkert kommer ångra. :S Ha en bra midsommar!

2007-06-20 @ 13:18:41
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Madde

Hej! jag tror att jag såg dig i Husås igår :) vart i Husås bor ni? jag har precis flyttat dit :)

2007-06-23 @ 15:47:01
URL: http://garper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0