Helikopterfärd och digitalkamera!

Vilken galen helg, känns som att dom bara blir roligare och roligare. Det är helt sjukt vad jag har hunnit med mycket denhär helgen, after work i fredags med Svenne Daniel Towa och Roger och på några sekunder var det klappat och klart för helikopterfärd. Jag som aldrig aldrig åkt helikopter!! Men Daniel ringde några samtal och så satt jag där med hörselskydd långt ovanför marken. Var säkert ute och flög i 50 min. Underbart - inte bara just att få flyga utan hela grejen att det var så spontant. landade vid byggelit i Lit och plockade upp Malin för att sedan flyga till någon fest långt bort i skogen, fikade muffins och dracka zingo och sedan var det helkväll på Olearys!
Som att inte det var nog med överasskningar för en dag så låg det en digitalkamera på bordet när jag kom hem till Towa, en present från Simon :) Jag äger alltså en digitalkamera - fatta vad jag har önskat mig en, tjatat och gnällt över att jag bara kan fota med telefonen. Den är skitfin verkligen! har inte gjort annat än att fotat minsta pip hela helgen. Så i fortsättningen kommer det bli ännu mer bilder i bloggen. 

En helg att minnas. 

Jag och Towa lyxade på oss världens godaste sallad igår med avocado och fetaost i mängder, då snålades det inte. Sedan var det dax för förfest på ballkongen - en sväng på österängparken för att mysa i solen sedan G3 där vi drack lite vin och sen Olearys. Var lite loj mest hela kvällen men den var mysig och vädret var ju underbart, finns det någonting härligare än ett soligt Östersund!?

Vaknade sent idag och käkade sallad med Gunnar och några av hans vänner, segade mig ner på Olearys och drack milkshake med Towa och Roger har nog brännt mig lite i ansiktet känner jag. Jag är helt slut i kroppen, mitt huvud är tungt och i morgon är det Månadg igen. Ännu en helg att leva hela veckan på, kan nästa helg bli roligare tro??

Nu har nästan hela familjen dragit till Spanien, bara jag och pappa som blev kvar i stan. 
Hoppas Magda kommer hem på Tisdag.


              

             


Kommentarer
Postat av: Miroslav Klose

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2010-11-25 @ 11:55:59
URL: http://miroslav-klose.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0