Livet är en fest

Vilken otroligt härlig kväll! Började med Astrid Domino i Frösö kyrka där vi fick lära oss sångtekniker och hur vi ska använda våran röst både när vi pratar och sjunger. Sedan promenad till Stocketitt där vi lyssnade på en föreläsning av Lasse Lindqvist som pratade om mål och visioner i livet. God mat på det, vitt vin och tårta, hur gott som helst verkligen och sedan dansade jag nonstop. Vilket härligt gäng! men idag går mest alla runt med tunga ögonlock och sega ben, men så ska det vara dagen efter.

Glömde kameran hos Gunnar tyvärr.

Ikväll blir det inte G3 - för en gångs skull ska jag faktiskt kolla film på en torsdagskväll. Känns sjukt skönt.

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, kul att lasa din blogg nar man val far tid... men vad har hant jag har fatt mail av ostersudsbostader, har du skt lgh pa mitt namn? for jag har blivit godkand for att ta en lagenhet, VAD HANDER???

2007-06-14 @ 14:01:18
Postat av: Steinaralise

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-10-28 @ 14:13:09
URL: http://steinaralise.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0