Solsommar

Det är helt galet vilken värme, känner mig som en överkokt spagetti - slemmig och dallrig. Jag har suttit med en tröja över axlarna hela morgon för att det är lite småkyligt inne på kontoret, men nu tackar jag vem som helst för det. Här inne kan jag iallafall andas, åt pasta på sas ballkongen och jag undrade lite om det var jag som hade tagit flyget till spanien istället för Towa.

Men jag klagar inte, tvärtom! jag måste bara tänka på att smörja in mig om jag ska ut, inte trevligt med brännda axlar. Torsdagar är G3 lika mycket som grillning hör sommaren till, igår var jag och Magda ute och gick längs vattnet vid minnesgärdet. Bilder kommer senare idag hoppas jag. Eller så fort jag kommer åt en dator där jag kan ladda upp bilderna.

Kommentarer
Postat av: Hentai Anime

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-02-12 @ 17:11:28
URL: http://www.top-hentai-anime.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0