svindyr näringsdryck

Ringde på dietistmottagningen för att beställa näringsdrycker, men så har dom slutat få hem just den drycken som jag vill ha som är baserad på sojaprotein. Det hon istället kunde ge mig var 20 st förbackningar av en annan dryck men då är den baserad på vassle - alltså komjölkprotein. Fattar inte varför jag inte kunde ta dom, jag äter ju keso, ost, yoghurt men att dricka näringsdryck med komjölkprotein kändes inte bra. Märkligt, för vad är skillnaden.
Ville jag inte ha dom kunde jag få 4 st av ett annat svindyrt märke, men 4 st räcker ju inte långt. Dom kostade tydligen 100 kr st. Och jag har bara för 200 i månaden att ta ut.

Så ja, jag får vara utan helt enkelt. Eller hushålla så in i norden på dom jag har kvar.

I morgon har vi personalfest! Kul kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0