Godmorgon.

Uppe tidigt idag, men i allt virrvarr av kläder och Sunsilk long hair wild effect ultra strong mousse missade jag Towa på skype. Tråkigt så in i helsike. Men så ringde mamma istället, på skype! Haha, jag hör ju henne knappt men ändå ska hon envisas med att ringa på skype när hon kan ringa på mobilen. Hon  ringer ju ändå gratis till Telia.

 

Har inget att ha på mig, ska äta lunch med Gunnar på Asia Wok, kanske går dit iklädd handduk och hårsnodd. Låter jag lite slapp idag? Jag är faktiskt på jäkligt bra humör, du skulle bara se mitt leende som går från örsnibb till örsnibb.

 

Till Östersunds konstskola vill dom ha 5 arbetsprover, 3 som är teckningar och 2 i annan teknik. Så nu måste jag ta tag i det. Funderar bara på vilka teckningar jag ska välja. Har ju ett antal att välja mellan, och hur ska jag tänka, vad vill dom se? Kan iallafall söka till andra året :) känns spännande.


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan du söka till andra året direkt? jag kan hjälpa dig att välja bilder om du vill? Vad har ni gjort ikväll? Ha det bra, kram

2007-03-15 @ 21:20:30
Postat av: Towa

Ja himla trakigt att vi missade varandra, men jg pratade med bade Roger, Mamma, Emma och Wille. Det va skoj... hoppas du har det bra kram kram

2007-03-16 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0