Grattis!



Igår fyllde Gunnar år och jag köpte bakelse :)
Denna målning fick han av mig, kunde ju inte lägga ut den tidigare då hade ju surprisen varit förstörd. 

Alltså jösses vad jag var nervös och orolig för intervjun på SAS igår, jag som aldrig brukar vara nervös. Men ni ska bara veta hur bra det gick, hur bra det kändes efteråt. Om jag får jobbet vette fasiken - men känns inte som att det finns någonting jag kunde ha gjort eller sagt annorlunda. Så får jag det inte är det inte meningen jag ska ha det - då får jag någonting bättre ;)

Har postat arbetsprover till Valand och konsthögskolan i Malmö. Innan den 13 april ska Kungl. Konsthögskolan ha sina arbetsprover, och Bildlärarprogrammet i Dalarna. Men känns skönt att iallafall ha skickat iväg hälften. Dom ringde från Scandic igår och ville träffa mig igen, tillsammans med direktören, det är jag kanske också lite nervös för nu när jag tänker efter. Tur dom inte har sagt något datum och någon tid, bara efter påsk sa hon. Så bara att vänta och se vad som händer. 



 


Kommentarer
Postat av: mamma

Fin tavla! Grattis till Gunnar på födelsedagen!
Kram

2007-03-30 @ 19:17:14
Postat av: Anders Grabein

Najs målning!

2007-04-03 @ 13:53:51
Postat av: Angel

Jättefina :) Jag ska söka in till valand jag med. Lycka till!

2008-10-29 @ 10:55:00
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0