Snöstorm

image164

Men snälla sluta snöa.

Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att orka gå utanför dörren idag i all denna snö, har flera lager strumpor och tre tröjor ändå fryser jag! Ska äta lunch med Olle och han har fått strikta order om att inte använda ens en droppe kycklingbuljong. Varför ska det alltid behöva vara en chansning att äta hos honom. Vaknade i morse med en blåsa under tungan, eller vad det nu är - det känns blåsigt men jag ser ingen. Så kanske bara är inbillning.

Ringde kornboden och sa att jag ville jobba, jaha sa Robert kom på möte kl 17. Om jag ändå kunde ha dessa dagar varje dag, då det blir saker gjorda. Nu när jag inte ska till Norge så har jag faktiskt plats i väskan för mina skivor :) är lite långtråkigt med radio och USB-minnet. Måste bara passa på att spela högt när jag är ensam här, karln i huset gillar inte hög musik :P






Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir snart varmare igen så du slipper frysa vännen. Hoppas det ordnar sig med jobb. Jag tror på dig. Puss

2007-03-20 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0