Längtar efter en lååång helg

Oh nej :( idag är det verkligen en dålig dag. En såndär dag då jag vill åka från stan och göra någonting annat, träffa annat folk. Jag längtar bort, har panik, känner mig stressad. Det är bara Tisdag men jag skulle verkligen behöva en helg nu, en helg utan fest en helg då jag bara tar det lugnt och försöker trivas. En låååång helg så att jag hinner lessna på den.

Idag får jag mina växter och blommor till lägenheten, då kommer det kännas himla mycket mysigare där. Jag tog bilder igår när jag och Gunnar käkade thaimat på mattan, supergott! men har glömt att lägga in dom. Har ju bilder på lägenheten också. Ska fixa någon dag, kanske i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0