Måndag

Usch det är så tråkigt att inte ha internet i lägenheten, jag känner mig nästan lite handikappad. Jag känner mig utanför. Fyllde ju i nån grej på bredbandsbolagets hemsida och så skulle dom skicka någonting på posten, men har inte fått nått. Kanske bättre att ringa till dom!? Men jag är ju inte så galet mycket i lägenheten ändå, det jag saknar är att jag inte kan slänga upp bilder i bloggen när jag vill. Nu har jag bilder i telefonen och på USB-minnet som jag går och drar på. Får se om jag kan lägga upp dom här ikväll när jag är hos Gunnar.

Jag är sugen på filmkväll, ett tag så kollade jag och Gunnar film helatiden men nu gör vi aldrig det. Har det kommit någon ny bra film?

Var i Stugun i helgen en sväng, fram och tillbaka. Och nu är jag igen på SAS, idag har vi bokat in hundar eller ensamåkande barn. Lär mig någonting nytt var tredje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0