på Frösön



Uppdaterar bloggen medans äppelpajen är i ugnen, har fortfarande inget internet i nya lägenheten men nu hänger jag på Frösön med trötta Gunnar som somnat i soffan. Festen igår på Plaza var väl sådär, lite halvseg. Så vi gick mellan hårdrocks G3 och Mark Twain. Kändes mest bara som att jag gick och väntade på att någonting roligt skulle ske, men det kom aldrig. Magda och jag liftade hem med Christer efter att ha mumsat stripps på sibylla.

Tja, en halvlyckad kväll. Jag somnade jäkligt bra i min sköna säng.

Flytten till Rådhusgatan gick bra, mamma fick köra istället för Towsen som hade festat natten innan. Men nu har jag alla mina grejer i lägenheten och en hel säng som först inte såg ut att kunna användas, men händiga Sara tog hand om problemet. Så behöver du ha din halvdåliga IKEA säng ihopsatt så hör av dig till mig! Hehe, närå...

Har fått två söta väskor och en jacka som Gunnars söta mamma inte längre ville ha. Kul! :)
Är så roligt med sånt som ingen annan har.

Nu ska jag äta paj!



Kommentarer
Postat av: Noavilja

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 10:16:26
URL: http://noavilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0