Snart helg...olearys på lördag?

Ännu mer att lära sig, men nu börjar det faktiskt på att närma sig slutet avutbildningen. Iallafall i utbildnings rummet, på Måndag ska vi ta våra första samtal. Ser fram emot det, såklart det känns lite pirrigt och det jag funderar mest på är om jag vet så pass mycket om vad som gäller så att jag kan svara på kunders frågor. Men va fasiken, jag får ursäkta mig och springa till facit. Ska bli riktigt kul känner mig inte det minsta nervös, jag brukar inte vara så nervös. Jag ska bara köra på....

Undrar just va jag ska laga för mat idag då, hade ju inte någon frukost alls i morse så kroppen skriker efter lunchen om två timmar. Vi ska vara med på första teammötet idag, team 2!

Är ledig på Torsdag, whiho! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0