Whihoo :D

       

Lite bilder på lägenheten, haha synd att jag inte fotade den underbara maten igår på mattan innan den tog slut. Helt galet vad fort dagen vände från att vara en dum dag till att bli en skön en, det gick så sjukt bra idag på SAS och jag har gjort min första HELA bokning (med en fejkperson, men ändå!)
Snart kan du ringa SAS och boka resa av mig :P

Har övat på att boka hela dagen, förvirrande men jag tror att poletten håller på att trilla på plats nu. Satt en timma hos min handledare och förundrades över hur snabb han var, men så har han jobbat där i 14 år snart så det är väl inte så konstigt. Snart kan jag också detdär. Det är otroligt mycket att lära sig och så sjukt många förkortningar och koder för allt, att jag sedan inte har en mus att använda utan bara tangentbordet och varje F-knapp har tre funktioner var, och varje funktion har ytteligare 16 alternativ som var och ett blir ytteligare 16 alternativ. Så jösses....men jag hörde nånstans att vi inte på långa vägar kommer att använda alla funktioner, jag håller tummarna. Vi ska ju bara sitta på inrikis de första veckorna, men sedan blir det utrikes. Whihoo!! :D

Ikväll ska jag mysbada i mitt nya badkar.

Kommentarer
Postat av: Nadia

jag har beslutsångest över en väska, spana in bloggen och hjälp mig? ;)

2007-05-08 @ 19:30:56
URL: http://Goodies.blogg.se
Postat av: mamma

oj! va fint ni har fått till det, nu ser det ju riktigt hemtrevligt ut jämfört med hur det såg ut i lördags. Trodde aldrig du skulle få ordning så fort. Kram

2007-05-08 @ 21:34:34
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Jessica Alba

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-04-29 @ 08:45:24
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0