Hungrig som en varg

Okej, jag är tillbaka!! - något trött bara men på banan igen.
Lilla Siam ikväll och humöret kan bara bli bättre. Jag får faktiskt sluta deppa för småsaker. Skärpning. Finns inget störigare än människor som tycker synd om sig själv. Och jag hade en sådan dag idag. Men nu är den över som sagt, återkommer det ska jag försöka hålla det för mig själv.

Film ikväll med Anders om inte Anders ska ut med Oscar!? Blir jag själv ikväll!?

Hehe, nädå - lugnt...jag klarar faktiskt av att vara själv...euhm...jo det är sant. Det är faktiskt det ;P

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Ha en trevlig kvälL! :D

2007-11-16 @ 20:03:54
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Jakubsina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2010-05-17 @ 10:10:08
URL: http://jakubsina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0