Olearys smygpremiär!

Igår var det smygpremiär på nya Olearys lokalerna, mina förväntningar var rätt höga eftersom att jag har hört att stället ska vara snyggt. Men jag vart inte alls imponerad. Vi vart inte långvariga och dom hade inte öppet i hela lokalen när jag var där, så kanske vart det bättre när jag hade gått? Resten av lokalerna kanske var roligare? Det kändes bara väldigt mycket sportbar. Men det är ju vad Olearys är, tyvärr....Vi drog vidare till G3 där vet man vad man får och där har jag alltid grymt roligt.


Min vecka har varit sååå skön, en ledig dag, en dag i Köpenhamn, och idag slutar jag 2 timmar tidigare tack vare att min fyrklöver vunnit en tävling. Slapp vecka = slapp Sara = dålig på att blogga.


Jag har fotat en massa i Köpenhamn och kommer lägga upp bilder ikväll eller till helgen. Jag hittade ett par paljetttrosor i guld och silver. Skulle vara någonting att klä sig i på G3 Torsdagarna. För övrigt så var det superhärligt med en heldag någon annanstans än i Östersund, vi flög i onsdags morse 06:35 och spenderade 2 timmar på flygplatsen i Köpenhamn, rundvandring först och sedan tåget in till stan. Köpenhamn är ju en underbart mysig stad men jag hann aldrig med en sväng på Systrarna Grön (tyvärr Emma) ;). Och tillbaka flög vi 22:40. Gissa om jag var slut när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0