Resfeber!?


Inte många dagar kvar tills vi åker!

Jag bokar, planerar, funderar...någonting jag har glömt? Inte så att jag inte kan vara spontan och ta dagarna som dom kommer, det kan jag absolut. Det som är viktigast är att resan dit blir smidig och att vi tar till vara på tiden. Har inte så många dagar där - då känns det onödigt och slöseri på tid om dom dagarna inte används till någonting annat än att fundera ut hur flygen går från bangkok till koh samui.

Spenderade några minuter med Towa på msn igår, grät en liten skvätt och skrattade över att jag längtar så mycket efter att träffa dom. Mina systrar och min systerson är bland det viktigaste i livet för mig - känns otroligt tomt nu när jag inte haft dom här. Men å andra sidan finns det ett gäng andra människor som är guld värda och som gör mina dagar mycket roligare. Igår låg jag i sängen med Emma och Jenny och kollade på Desperate Housewives, Mackan och Anders satt vid datorn = poker såklart. Fler sånna härliga kvällar tack.

Utbildningsadagarna är klara och nu gäller det bara att praktisera lite ny kunskap.


Kommentarer
Postat av: Elin

åh tack... jag ska testa så fort jag har svar på alla kommentarer... ska sedan lägga upp lite info på bloggen tydligen många som vill veta hur man gör :) Tack så mcket för tipset. Vad händer i afton då?

2007-11-28 @ 14:28:45
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

åh det låter mysigt ju. Själv blir det hemmamysmiddag :)hm, ha rinte riktigt koll på vad för bio som går men jag tyckte stardust var bra om man gilla "sagofilmer" så som potter...

2007-11-28 @ 14:42:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Nicolaihedda

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 09:33:23
URL: http://nicolaihedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0