Saw..

image658

 


Guld!

Jag fick komp idag från 13:00 så min dag på jobbet var gudomligt kort, skönt efter den tuffa helgen. Och så vann min fyrklöver helgens tävling, inte att förglömma ;P


Nu är det kaos i rummet, men mysigt. Jag målar igen och då gör det ingenting om det är rörigt, tänk vad lite grön färg kan göra med inspirationen. Ikväll vart det Saw 4 med Anders, alltså filmerna är galna och det blir bara blodigare och blodigare Anders har inte sett någon av de andra filmerna så tror han kliade sig i huvudet några gånger. Haha. Men han fick en as snabb sammanfattning av mig innan filmen började. Mat från Lilla Siam och så sova jag bra länge på dagen så frågan nu är hur jag ska kunna somna inatt. I morgon bär det av till IKEA tidigt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Blir glad av dina målningar! Härligt att du börjat måla igen. Älskar dig. Kram

2007-11-21 @ 14:41:12
Postat av: Cecilia

Hallå,Tänkte kolla ifall du har tid & lust att göra om min blogg lite? Kram Cecilia

2007-11-22 @ 20:19:29
URL: http://cillis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0