Tidig morgon...

Är här på tok för tidigt, börjar inte förns 8:30 idag. Men men bättre tidig än sen......


Finns som inte så mycket att säga om party helgen, det bråkades en hel del och jag tror jag har gjort mig osams med vakterna både på mark Twain och G3. Jag tänker inte ta på mig hela skulden,  men jag kan ju säga att jag bidrog lite - lite. Men söndagen var underbart härlig, vi käkade på Lilla Siam och jag pratade på msn med Towa. Usch vad jag längtar, snart åker vi!


Glömde telefonen hemma idag, kanske lika bra när jag ska ha kurs.

Min dator sa upp sig i Fredags, det såg rätt mörk ut ett tag. Jag trodde jag skulle förlora både bilder och musik - värst vore ju om jag hade förlorat bilder på målningar jag sålt eller gett bort. Dom får jag ju aldrig se igen, men Mackan hjälpte mig att fixa till den. Så nu har jag allt kvar!


Kommentarer
Postat av: IMT

ha en jättebra dag!

2007-11-26 @ 08:19:02
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: Emma

Ja gud vilken tur att jag har marcus...han är min hjälte!!

2007-11-26 @ 14:45:52
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0