Våldtagen av ett badkar?

  

Chokladkurbadet idag var en upplevelse för sig, jag fick på mig en randig jättemorgonrock och badkaret spolades upp med vatten, apelsinolja och chokladskum. Det var knappar och spakar, vassa massagestrålar och när jag försiktigt gled ner i badkaret i tron om att det varma vattnet skulle brännas upptäckte jag inte bara hårda strålar i nacken, ryggen på benen under fötterna - utan även mellan låren. Vad fan är det tänk att den ska massera? Är du trött på att tillfredställa dig själv, ja då kan detta monsterbadkar göra det åt dig. Jag skruvade på mig allt vad jag kunde för att komma bort från den vassa strålen och hittade efter 8 minuter vart jag stängde av det. Jag ägnade de första 10 minuterna utav 15 till att garva åt mig själv, där ligger jag - nästan våldtagen av ett badkar.

Nu luktar jag mörk choklad - och kommer göra det säkerligen i tre dagar.

Dagen har varit ett galet roligt tillbakablickande garv. Förstår ni i denna lilla stad vad mycket vi har gemensamt, jag känner garanterat någon du har haft sex med, eller så känner jag någon som känner någon du har haft sex med. Lite snuskigt va? Men galet när man sätter igång och spånar.

Kommentarer
Postat av: Towa

haha ja kanske kan vi rita ett såndär släktträd men ett snuskträd istället så ser vi hur alla hänger ihop. HANNA KOMMER TILL PATTAYA PÅ SÖNDAG HAHAHAHAHHAHA

2007-11-16 @ 10:26:54
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0