Rebus

Nu har jag fått några semesterdagar beviljade, saknas bara en nu för att jag ska ha fem dagar att hitta på nå skoj på. Men vad ska jag göra, måste resa någonstans om inte fem dagar åtminstone i tre! Vinkade inte av Emma, Towa och Wilmer i morse, men jag ska tänka på er varenda dag i två månader. Grät några tårar på bussen, usch det är så sorgligt att dom ska vara borta så länge. Mina bästa vänner. Dom kommer få det bra, såklart. Dom vet ju hur man roar sig och Wilmer är inte den som gnäller i onödan.


En rebus kanske.... (ja den är lite felstavad)
Den som gissar rätt får en kram.


image614   - åg +image613 +  image612

Kommentarer
Postat av: J

Känns dumt å avslöja rebusen för hela världen, men jag vet =) J är I helt enkelt, så, bring on the huggin's!!

2007-10-17 @ 09:19:42
Postat av: Towa

Från Wille Towa och Emma på tåget - THAILAND . ge oss en kram

2007-10-17 @ 09:41:02
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0