Snö, sovmorgon och lyx

Vann en tävling på jobbet som gjorde att jag fick börja 45 minuter senare idag, vilken lyx. Jag vaknade ovanligt pigg till det vita ljuset utifrån, snön lyser upp hela staden och nu vill jag ha mer. Hoppas inte de vita flingorna tinar bort under dagen bara.


Jag googlade ordet lyx på bilder och hittade de mest märkliga saker, men det är ju så att lyx är olika för alla människor. Jag hittade en tomte med julklappar, kattmat, pärlplattor, Bamse. Lyx ridhjälm och vit chokladsås. Vad är lyx för dig? för mig har lyx inte någonting att göra med materiella saker. För mig är Lyx är en känsla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Samma här, lyx för mig är när jag får känna mig lycklig eller är med om nått som gör mig så otroligt glad osv. puss

2007-10-12 @ 12:56:55
Postat av: Emma

Lyx för mig är att ha en sån fin vän som dig!!=)
puss

2007-10-12 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0