G3 igen igen igen



"Tänk va - att man kan tycka om någon så mycket, att man skulle kunna rädda den människan ända in i döden trots att hon är osminkad" Finns ju bara en person som slänger sig med sådana små funderingar.


Jag tycker jag luktar alkohol idag, känner mig sådär måttligt fräsch och tråkig. Massagen igår gav mig värk i hela nacken och vänster axel. G3 kvällen blev toppen lyckad - 4 galningar i VIP rummet bland snyggingar som klätt upp sig från topp till tå. Champagne öl och buffe med god ost. Vi strosade runt med varsin tallrik och såg ut som hungriga djur, högg efter gurkstavar och chips Var fasligt nära att sjunga Twist again på kareoke men några strulade till det, tappade bort mig, bröt av mig tummen. 7 trappor är galet långt när sista drinken är ett stort glas ren sprit fick jag erfara - och nej det var inte mitt glas. Jag vill köpa ett galet roligt sällskapsspel och bjuda in alla gapiga människor som aldrig kan hålla tyst och spela hela natten. 


Tänk va mycket roligt man kan göra för pengarna istället för att köpa så mycket alkohol var mitt förslag....Svaret på det blev - ja men jag kan ju göra det med...lite kaxigt...

Hann med en fika på Wedemarks nu på morgonen, ostmacka och kallt grönt te. Mums? Sällskapet var iallafall härligt, jag gillar när Emma ler och och fattar allt jag tänker.


Kommentarer
Postat av: emma

fan, det är ibland inte lätt att älska dig men svårare att inte göra det...puss

2007-09-28 @ 16:05:09
Postat av: Towa

du är så fin du

2007-09-28 @ 16:35:54
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Pederlive

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 09:58:52
URL: http://pederlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0