Hälsoundersökning



Grått är härligt.

Nu har jag gjort en hälsoundersökning på jobbet. Jag äter för oregelbundet och dricker för mycket alkohol, det som var bra var blodvärden och kolesterol. Skönt för det bevisar att min vegetariska kost inte på något sätt skulle påverka min hälsa negativt. Ett plåster på fingret har jag också. Jag vet, har varit dålig på att blogga om roliga saker denna vecka. Men har varit lite mycket att tänka på. Men Ingen bra idé att tänka för mycket, jag är ju den som alltid predikar om att följa sitt hjärta, vara spontan och bara göra det som gör en glad och lycklig. Sen att det finns så många som inte klarar av detta, det får stå för dom. Ska försöka att inte ta åt mig av den negativa energin.

Middag ikväll hos Emma.
Strålande väder och jag vill promenera vid vattnet. Ingen som vill med?

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill med!!=)

2007-09-26 @ 13:29:21
Postat av: EMMA

Grått är flott!! puss

2007-09-26 @ 16:11:42
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Maria

Hej på dig! Hoppas allt är bra med dig. Tänkte fråga dig, om du nån gång har tid, lust och möjlighet och snygga till min blogg lite. Endast om du har tid och ork. Du har ju gjort så många av mina vänners så snygg så jag chansar :=) Kram

2007-09-26 @ 20:47:12
URL: http://beckan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0