Inte vardag tack

image564
Jag vill gå på dunder kalas och vara super vacker i lång klänning. Eller på någon galen fest där man vadar över golv täckta av ballonger. Jag vill hålla ett glas vitt i båda händerna och sedan har jag munnen full av jordgubbar. Jag vill göra någonting spontant och härligt någonting som piggar upp en tråkig vardag. En resa - behöver inte vara långt, men iallafall ett stenkast från Östersund. Vill bli lite bortskämd och omhändertagen, vill skratta och ha roligt. Jag vet att jag inte är den enda som drömmer såhär. Det roliga i kråksången är ju att man faktiskt kan göra verklighet utav det om man bara vill.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men gud vad roligt att du fick dina saker...en gul väska till? då kan ju jag låna din andra nångång då hihi
Jag vill också göra nått roligt spontant...=)
Men vad? elelr kan jag fråga det?...jag menar då blir det ju inte spontant hahhaha pussar till tusen på dig..

2007-09-20 @ 14:22:21
Postat av: Towa

eller dunderkalas och supervacker i långklänning? Och sen så här (inte såhär) Nu är jag elak, men alla är elaka mot mig. Men men ska behandla andra som man själv vill bli behandlade, jag vill ha en kram bara... KAN INTE BARA GE MIG EN KRAM?

2007-09-20 @ 17:10:05
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Rikardsilja

Very nice site. Will sure visit again.

2010-03-02 @ 14:10:01
URL: http://rikardsilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0