Men släng dig i väggen

Vad gjorde jag innan jag började blogga och läsa andras bloggar?
Min dag har spenderats på stan, men framförallt framför datorn. Läst bloggar, kollat filmer på YouTube och funderat på det mesta och egentligen ingenting. Surfade in på Stefan Falkelinds blogg och läste om något man så gärna blundar för, eller tror att det inte händer. Underbara mysiga lilla trygga Östersund. Stan ligger nerbäddad mellan sjön och fjäll som en liten fristad (fast utan mysiga fik och bra ute ställen)

Men så tittar jag på filmen med den rösten som säger så mycket som jag inte förstår att man kan tro eller tycka. Det är meddelanden som har lämnats på Stefans telefon. Blir arg, förbannad, frustrerad - jag blir allt man kan bli när någon snackar så mycket skit. Finns denna människa i våran stad? Finns han ens i vårat land!? Om jag bara kunde skulle jag mosa ner honom med alla mina arga argument och mina starka åsikter om hur man respekterar alla och ser allas lika värde tills han blev en skamsen  blöt pöl på marken.


Kommentarer
Postat av: emma

fy faaan för den dära mannen, han ska mosas av argument!! fattar inte att man kan vara så jävla dum i huvudet. vill inte att han ska visa sig på våra gator. kram vännen

2007-09-16 @ 08:29:59
Postat av: Towa

usch vad obehagligt..

2007-09-16 @ 19:47:06
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0