Mornar som dom oftast är

Blev en stressig morgon, blir ju alltid det när man vaknar med någon som är så mycket tids optimist så jag framstår som världens stressade människa. Det var 5 minuter kvar tills bussen skulle gå och jag stod fortfarande i hallen påklädd i skorna med väskan på axeln, det är inte konstigt då om det börjar rycka i stress nerverna. Klockan gick och vi småsprang till bilen som dessutom hade en isig "måste skrapas" ruta. 07:29 och jag höll tummarna för att vi inte skulle krocka - 1 minut kvar tills bussen skulle gå. Jag blir utkörd och dumpad på frösön, var lite osäker på om bussen gick förbi där jag stod. Men det gick vägen.

Till råga på allt möttes jag av en spindel som hängde från taket - nyvaken och suddig i ögonen - jag alltså, inte spindeln. Usch, jag gillar dom inte.


Kommentarer
Postat av: emma

Ush vad hemst med spindlar alltså...
Vad snäll han är gunnar som kör dig då, i tidspressen så du hann. hihi kram

2007-09-19 @ 12:37:40
Postat av: cicci

hejsan, det här har inget med ditt inlägg att göra men.. du fixade ju min sida för ett tag sedan.. jag undrar bara varför spalten med bild och länkarna hoppat ner helt plötsligt? eller det kanske inte du vet iofs . men värt att fråga :) ha en bra dag.

2007-09-19 @ 15:21:50
URL: http://cillbert.blogg.se
Postat av: Conradanna

Great site, keep up the good work!

2010-03-02 @ 09:08:10
URL: http://conradanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0