Ny dag nya andetag


Var påväg att köpa härliga senapsgula benvärmare på H&M men samvetet kröp ikapp och jag hann inte slösa några pengar. Istället blev det grillad panini, sallad och vatten på tehuset. Jag och Gunnar strosade omkring i blåsten och diskuterade vilka kläder som är snyggast på tjejer. Tajt där man kan se former eller lite slappare, ja ni kan ju gissa vad Gunnar gillar. Han köpte 30 års present till sin bror. Igår hängde jag med Fredrik och Towa på Indisk restaurang, stark smakrik mat som man får äta med händerna. Var lite hängig igår, då är det skönt att umgås med dom man inte behöver göra sig till för. Dom som tar mig för vad jag är, och jag får vara som jag vill.

'image551

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0