Vill inte hem ikväll..igen


Shoppade en ljusgrå glittrig stickad basker idag på Åhlens och ett par grå svart randiga tumvantar som man kan göra om till ett par torgvantar, söta accessoarer. (Hittade inga exakta bilder men ovan bilder förklarar ungefär vad det är jag köpt) Strosade runt bland kläderna och önskade mig både den ena klänningen efter den andra. Men Åhlens priser blir jag galen på. Kan hitta liknande kläder på H&M för halva priset. Men ibland vill man ju inte ha det näst bästa....så då antar jag att man får punga ut med dubbla pengen.

Blir TV ikväll men har svårt att välja mellan Idol och Kristallen. Blir väl ett evigt zappande.....men helst skulle jag vela gå på bio och se en mysig film eller hålla någon i handen och knata gata upp och gata ner i kylan och mörkret. Fönstershoppa smycken och kläder, eller sitta på en bänk i badhusparken. Jag vill inte gå hem....

Kommentarer
Postat av: Towa

bio, ja tack.. imornkväll?

2007-09-18 @ 19:46:24
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0