Charm

Jag provade denna söta top på Vero Moda i helgen, den satt så bra och var så gudomligt söt - jag ångrar som sjutton att jag inte köpte den (det var nog priset och snålSara som sa ifrån) Men så här i efterhand, när lönen närmar sig....tjaa, den kanske inte var så dyr ändå.

Köpte även ett linne ur deras organic cotton kollektion med texten: Protect your future. Blev en kofta på rea och en sjal, skor från skopunkten och två rea klänningar på Gina Tricot. Igår när jag kom hem kändes det inte som att jag shoppat någonting alls, men nu ser jag ju att jag har gjort det.

Tillbaka på jobbet, känns som att jag är oftare borta från jobbet än vad jag är här. Tråkigt..


image1501image1502

Kommentarer
Postat av: Karstenlinea

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2009-08-26 @ 11:01:02
URL: http://karstenlinea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0