Chicago

Jag ville ha en lugn skön helg, men fika på PAUS, strosa runt i badhusparken och äta mjukglass i solen. Ju närmare helgen jag kommer så blir jag stressad över att bara ha planerat in lugna stunder. Jag vill inte ta det lugn (även fast jag sena nätter och tidiga mornar intalar mig själv att det är just det jag vill)

Vi har iallafall bokat resa till Chicago och Hilton hotellet Palmer House, vi åker på Torsdag morgon. Spontant och galet, jag blir lite stressad när jag tänker på flygandet och resandet och tunnelbana och stor stad, men sen bläddrar jag igenom sidor på nätet och boken jag lånade av en kille på jobbet. Haha, det är sjukt men jag ska till Chicago! Konstmuseum och mys är vad som väntar, och om jag bara stressar ner kommer det bli alldeles alldeles underbart och så lugnt och skönt som jag vill ha det. Bara det att det är i en annan stad jag ska slappa. 

Ha så trevligt i Vemdalen! (pik till de som tar åt sig) ;P


image1503
 
image1504

image1505

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0