Framme!!

Vi är i Chicago!
Tyvärr så blev det ingen buisness men ecnomy extra, och det fungerar lika bra. Vi fick sitta bredvid varandra och jag fick hålla Anders svettiga hand. Haha, hur många gånger måste man flyga för att sluta vara flygrädd. Eller går det inte att bota så....

Resan gick bra och jag försökte svara på nåt sms men jag har ju fasiken inga pengar på telefonen. Vi har mest bara strosat omkring idag, det har regnat lite men finns så sjukt mycket butiker att kolla runt i så jag märkte det knappt. Jag har hittat kläder och kläder och kläder - min lön räcker inte ens till att köpa det jag vill ha på det två första butikerna. Sjukt mycket söta klänningar - mycket tyg, blommor, rosetter, mönster. Kläderna bara skriker SARA, jag undrar hur jag ska kunna sova inatt.

I morgon blir det Sears Tower.
Slänger upp lite bilder för att visa att vi lever. Och vi har det underbart. Nu ska jag ta ett bad och sedan somna tidigt, vi har skumpat runt sedan 20:45 i går kväll, först på ett tåg då vi var framme på Arlanda 03:30, sov lite luddigt på en trä bänk till 06:00 då vi käkade frukosten på sky City och sedan hoppade på planet 10:15. Så nu är jag trött och inte minst mina fötter.

Jag tog bara med mig nya skor........smart



             


Kommentarer
Postat av: Eivindmathea

Great .Now i can say thank you!

2010-12-06 @ 13:06:35
URL: http://eivindmathea.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0