Gymkort?

Jag har ett jobbigt kvälls pass, men på något konstigt vis så rinner tiden bara iväg och jag har bara hunnit dricka två koppar kaffe idag. Jag slutar 20:10 och klockan är redan 19:00 - wihoo! Det snöar så förbaskat annars hade jag snörat på mig skor och sprungit en runda när jag kommer hem..men usch, inte i all denna snö. Kanske skulle man haft ett gym kort? Jag är inte så emot att träna på gym...bara det att frisk luft är skönare. Men ja..tjaa..kanske kanske. Inget är ju omöjligt - även om Sara på gym kan verka omöjligt för många.


(Det är många som frågar om bloggdesign, jag håller på! Så hör du inte någonting ifrån mig så är det för att det är lite kö, men jag jobbar på så fort jag kan)


Trevlig kväll på er ♥

Kommentarer
Postat av: emmi

Egna skorpor går! Men tar lång tid i ugnen.. typ flera timmar (om man inte gör kardemummaskorpor som är mer som en kaka ju). Jag sökte efter recept på google och hittade några fullkornsskorpor. :)
Lugg -ja kanske, om jag vågar och tror att jag kan hålla styr på lockarna. Nått måste göras iaf för nu är det afganhundvarning på min frisyr!! Ha det så bra!

2008-04-09 @ 22:18:14
Postat av: Sascha

Jag har ett gymkort som jag vill bli av med. Du slipper inskrivningsavgiften och får ett kort på Jocks. Vad tros? :)

2008-04-10 @ 01:32:13
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Richardrebekka

I love guest books, keep up the good work!

2008-10-13 @ 13:44:02
URL: http://www.enequist.dk/richardrebekka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0