Maskerad

Jag har nästan nyss vaknat, det blev en galen maskerad kväll hos Towa och alla hade verkligen ansträngt sig till max! Super stiligt flypar och en visselpips tokig polis i kort kort, vi hade två läkare en galen sjuksköterska, en härlig clown och en hel hög andra maskerade filurer. Och så sailor paret såklart....vi är så söta tillsammans. Nu ska vi till Husås en sväng coh sedan blir det hem och vila, jag är verkligen inte vaken ännu.

Lånar lite bilder från Towa och Flukta så ni får se hur vi såg ut, varför har jag aldrig med mig en kamera!?






image1491
image1496
image1494image1493image1492image1490image1495

Kommentarer
Postat av: maria

Åh så skoj med maskerad ! :)

2008-04-13 @ 14:31:01
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0