Onda fötter men lycklig ändå

Oj vilken dag, vi har gått och gått och åkt buss så jag är alldeles matt. Men vi har hunnit med mycket, jag som tänkte shoppa lite kläder idag. Men istället fastnade vi på Sears Tower, Shedd Aquarium och Navy Pier. Det tog hela dagen och det ända vi har hunnit äta är musli/jordgubbar/yoghurt + russin bröd med philadelpia ost (brödet smakade mjuk pepparkaka, eller kanelbulle) och stekt ägg + bacon (gissa vem som åt det?) Och så har vi ätit ost och caramell popcorn från Garret och donuts såklart. Då var det gott med middag, kom just hem från en super mysig middag på den äldsta italienska restaurangen i Chicago, 80 år gammal. Två glas vin och jag var snurrig i huvudet.

Nu är jag totalt slut, måste sova. Och tittar jag på min dators klocka står den på 05:00  - inte så konstigt att hjärnan stannade för länge sen och kroppen bara rör sig om man tvingar den. Här är klocken bara 22:00. Anders har redan somnat.

En liten fisk film från Shedd Aquarium. 
Tillägnad Wilmer!
 




          

Kommentarer
Postat av: Jonmathilda

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-04-28 @ 08:29:17
URL: http://jonmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0