Step in

Mår sådär i magen och har varit hemma hela veckan, det är mest nätterna som är jobbiga. Så efter några sömnlösa nätter är jag nu blek och påsögd. Så idag gick jag med Emma på en mini promenad i solen, och promenaden slutade på Step In där vi blev guidade runt i lokalen och det slutade med att vi båda skaffade träningskort. Helt galet men jag betalar bara 370:- i månaden och ingen inskrivningsavgift.  

Så nu ska det börja tränas, kul. Har hittat en massa pass jag vill gå på, vad sägs om Afro Power Dance?

image1497

Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt :) Där tränar jag också :)

2008-04-15 @ 13:57:05
Postat av: sandra

Härligt :) Där tränar jag också :)

2008-04-15 @ 13:57:15
Postat av: Anders

Då får det bli mindre mat på oss;), eftersom det är dyrare än på Jocks;), Leve Jocks, skämt åsido faen vad grymt att du ska börja träna pussar på dig

2008-04-15 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0