Underbara jag


Mannen med den underbara lägenheten ringde idag, han heter till och med "världens finaste lägenhet" i min telefonbok. När jag såg att han hade ringt blev jag nästan lite kall svettig, han ville byta. Jag hoppas hoppas.

Kanske är det inte sant...
Kanske är det!


Ta inte ut någonting i försskott säger Anders, och det gör jag inte. Jag blir bara lyckligast i världen. Vadå underbart jobb, underbar pojkvän, underbart liv OCH underbar lägenhet? Kan det bli så bra?


Nya lyan? Hehe, närå..jag lovar ni ska få bättre bilder.




Kommentarer
Postat av: Emma

Nej är det sant har du fått lägenheten i det gula huset nedanför oss nu?? Gud vad roligt hihihih!!!

Vad glad jag blir...när får ni flytta in? när blir det inflyttningsfest? Vi blir hos er då på julafton och nyår då eller hihihi? kram

2008-08-26 @ 17:04:04
URL: http://emerentiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0