Träning?


Det känns tomt. Jag är helt slut på energi! Jag skyller det mesta i känsloväg på årstiderna. Men i det här fallet skyller jag på mig själv. JAG ÄR LAT. För att hitta inspiration surfade jag runt lite efter tränings bloggar, träningskläder, bra mat, inspiration och annat kul. Ni får gärna tipsa mig om andra sidor på nätet, eller annat som ger er inspiration att komma igång med träningen igen! Jag hittar inte så mycket, men detta än så länge. Hjälp mig fylla på listan!

ELLEPULS -  Lätt att skumma igenom, skönt  träningsmode och annat skoj.
Slim Jim - Den enda vettiga shoppen jag hittade där man kan beställa proteinpulver, samt olika typer av paket.




Kommentarer
Postat av: Ann

Det blir Arn!

2008-08-23 @ 14:44:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0