Fittig = Futtig

Jag känner mig faktiskt ganska vilse. Jag har ett humör som ständigt pendlar mellan ouppnåelig lycka och svartaste helvete. Är det sockerkickar och bakfylla som ger mig dessa toppar och bottnar. Men så mycket socker äter jag inte, vissa skulle säga att jag super som en galning - men det gör jag inte heller. Så om jag inte kan skylla på socker och sprit. Vad skyller jag på då?

Att jag ansvarar för min egen lycka fick jag lära mig samtidigt som jag lärde mig 1 + 1 i lågstadiet. Men att göra verklighet utav det visar sig vara en aning svårare. Jag har alltid haft svårt för matte i och för sig, men hur svårt kan det vara att vara glad istället för sur och bitter. I dag skulle jag faktiskt kalla mig själv för fittig. Surt äckligt jävla sur och fittig (ge mig ett annat ord för hur jag är så jag inte behöver använda mitt kön som en svordom?) Det är ju också djävligt fittigt att det inte finns ett bättre ord för hur jag känner mig. Men på något sätt känns det mer okej att jag kallar mig själv fitta än om du skulle göra det.

Mitt rättstavningsprogram vill stava fittig till : futtig, fattig och filtig. Haha. Shit. Kanske samma sak.


VAD ÄR DETTA?
Kvinnors könsorgan är inte ett gosedjur Tyra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0